donderdag 26 juli 2012

Liebster Blog Award


Eergisteren ontving ik van Maria Hauswirth de Liebster Blog Award. Geweldig lief! Ik heb Maria via het bloggen leren kennen en ze is altijd even spontaan in haar berichten. Volgens mij heeft ze nog nooit een bericht overgeslagen.
Ik weet dat er twee regels aan verbonden zijn. Ten eerste de Award doorgeven aan 5 andere personen en ten tweede 5 dingen over jezelf vertellen die nog niet bekend waren.
Ik ga beginnen met de tweede en op de eerste kom ik zo terug!

nr. 1: Ik ben verslaafd aan hagelslag (puur), koffie en roken








nr. 2: Ik heb de zwarte band karate (22 jaar beoefend). De bijgaande foto is van 1983, toen was ik nog groene band. Ik ben de persoon links op de foto:)








nr. 3: Dieren helpen is een soort verplichting die ik mijzelf heb opgelegd.
(geen foto)

nr. 4: Bij gebrek aan een autorijbewijs rij ik overal naar toe op mijn scooter:)








nr. 5: Ik ben hondengeleider bij de politie geweest. Mijn hond was Buddy en het was een superhond met wie ik veel spannende uurtjes heb beleefd! Een superhond!












Dan nu regel 1: 5 personen de Blogaward toekennen. Deze regel ga ik verbreken. Ik heb er de hele nacht van wakker gelegen. Ik kan het niet. Ik zou het gevoel hebben dat ik al mijn andere volgers tekort zou doen. En ze zijn mij allemaal even lief en verdienen allemaal een Award.
Toch ga ik 1 Blog Award uitdelen. Aan iemand die niet op mijn blog staat, geen volger is en bij de meesten van jullie waarschijnlijk ook niet bekend. Ik weet ook niet of ze het leuk vindt maar ik gok het er op :)
Ze heeft zelf ook een blog, maar niet dezelfde als wij hebben. Je kunt geen volger worden en je zult haar blog ook nergens aantreffen. Ze woont in Frankrijk en ze is een zeer verdienstelijk schilder. Met regelmaat doet ze wel mee aan de DPW challenge en A day Not Wasted. Ik heb haar al gevraagd of ze geen "blogger" blog wil zodat iedereen van haar schilderijen kan genieten, maar volgens mij begreep ze niet wat ik bedoelde. Ik zou het heel leuk vinden als jullie een kijkje op haar blog nemen. De link naar haar blog staat helemaal rechts onder op mijn blog: temps perdu...parmico


Oh ja, haar naam is: Michelle Collie oftewel Mico

Michelle ik vind dat je geweldig schildert. Ik vind ook dat we een leuk kontakt hebben en hoop dat dat zo blijft. Gefeliciteerd met je Blog Award!

8 opmerkingen:

  1. Dear Renate, I'm glad you received the award twice Liebster blog! I like to know these 5 things about you ,so special! And I'm happy for your award decisions! A big hug! Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, Renate! Wat leuk, de vijf dingen over jezelf, en ook met foto's erbij! Een goede keus, ik heb Mico in mijn Google Reader lijst gezet! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations on the award! You totally deserve it!!! And I'm glad I learned new things about you -- the black belt thing really has blown my mind away...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, Renate,
    Congrats! Je bent een mooie dame - een super Carate gebruiker, een grote hond trainer ... en zo nederig, humoristisch en erg zorgzaam. Dank je! Je verdient het!
    Met vriendelijke groet, Sadami

    Hi, Renate,
    Congrats! You're a lovely lady -- a super carate user, a great dog trainer ... and so humble, humorous and very caring. Thank you!!! You deserve it!!
    Kind regards, Sadami

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Rita:) They make me very proud but I think there are so many people who deserve them!

    Hallo Judy:)Dankjewel. Ik heb een mailtje gekregen van Mico. Hmmmm

    Hello Arena:) It is so good for your self confidence and it is a very beautiful sport.

    Thank you Karen!

    Hello Sadami:) Thank you for all your lovely compliments! I appreciate them very much:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. it was fun to learn a bit about you. I think we would be friends if you lived nearby!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Congrats, fascinating to read what other things played a role in your life......

    BeantwoordenVerwijderen