vrijdag 28 oktober 2011

Eigen werk

Omdat ik een groot liefhebber ben van de foto's van Lee Brown van A Day not Wasted heb ik hem gevraagd of ik een van zijn foto's mocht gebruiken voor een schilderij. En dat mocht. De keuze was moeilijk. Hij maakt zoveel mooie foto's op zijn buitenlandse reizen, het is echt de moeite waard om een kijkje op zijn site te nemen. Ik koos in dit geval voor een huis dat gelegen is aan een schuin oplopend straatje. Vooral de kleuren en de oude deur spraken mij aan. Ik heb het schilderij heel simpel "French House" genoemd. Dit is het resultaat:


Het is een aquarel van 24 x 32 cm.

3 opmerkingen:

  1. Ja mooi!
    Je bent beter in titels verzinnen dan ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier heb je toch ook nat in nat gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt gelijk hoor, maar slechts een heel klein beetje. Het mag allemaal wel wat overtuigender.

    BeantwoordenVerwijderen