zondag 21 augustus 2011

mijn ateliertje/galerietje

Ik wil nu graag laten zien waar ik eerder altijd zat te schilderen. Dat is inmiddels veranderd. Ik zit nu aan de keukentafel die ik voor de gelegenheid heb omgedoopt tot hobbytafel.
Dit zijn de schilderijen die ik onlangs heb opgehangen. Ik heb nu mijn eigen galerie en ga misschien wel entree vragen....
Eigenlijk vind ik zelf dat ik best wel al veel geschilderd heb. Op de foto's zie je een gedeelte van de schilderijen die mijn blog niet gehaald hebben. Daarnaast heb ik nog een presentatiemap die propvol zit.
De kist die je op de volgende foto ziet is een koffiekist die ik van mijn moeder heb gekregen en al jaren dienst doet als schilderkist. Hierin zitten mijn aquareltubes, gum lineaal, inkt, etc.
Zo nu hebben jullie een kijkje in mijn schilderwereldje gekregen en ga ik weer met het echte werk verder!














4 opmerkingen:

  1. jij krijgt een vrijkaartje bij je volgende bezoek omdat je zo lief bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om al je schilderijen aan de muur te zien hangen! Heb je ze zelf ingelijst? Ik heb er drie van mij in de kamer hangen, de rest zit in mappen... eigenlijk zonde maar ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het geeft heel veel voldoening kan ik je zeggen. Ik heb een groot aantal zelf ingelijst; rommelmarkten en 2e handswinkeltjes afgaan en daar lijsten kopen. Als ik ze niet mooi vind dan schilder ik ze zelf met acryl, dat heeft al hele mooie resultaten gegeven. Een aantal heb ik in laten lijsten, maar dat is vreselijk duur. Je moet dan zeker aan 50 euro per lijst denken (met paspartout).
    Jij schildert zo mooi het is gewoon zonde dat je ze in mappen hebt zitten!
    Iedere avond kom ik in die kamer waar de schilderijen hangen, want de hond slaapt daar ook. En iedere avond bekijk ik ze even en ook het geheel is helemaal naar mijn zin! Ik kan het je aanraden!!!

    BeantwoordenVerwijderen