dinsdag 30 augustus 2011

The Artist Challenge


Dit schilderij heb ik dus niet buiten gemaakt, anders had er wel een plens regen opgestaan en was het een donker,triest schilderij geworden. Wat een weer! Gelukkig wel mooi weer om binnen te schilderen. En... het is een schilderij om te snoepen: er zit echte suiker op!!! Ik mag graag dingen uit proberen en dacht dus waarom zou zout wel willen voor een bepaald effect en suiker niet. Nou dat weet ik dus nu; suiker wil er niet weer af hahaha.
Gelukkig kwam er geen ongedierte op af tijdens het schilderen. Al met al gaf het wel een apart effect maar het plakte wel steeds aan mijn hand. Dus geprobeerd maar niet weer.

2 opmerkingen:

  1. Haha wat grappig, sorry dat ik lach. Het zou leuk zijn geweest als je een bijzonder effect had uitgevonden. Ik las laatst al over waterverfnapjes waar de fabriek honing aan toe had gevoegd, dus het idee was nog niet zo gek.
    Het is wel een vrolijk zonnig schilderij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judy, hee...... spannend, spannend.... de appeltjes staan te rijpen in de keuken!!! Ik moet hier en daar nog een detail toevoegen. Morgen(avond) staan ze er op. Het lijkt in de verste verste niet op jou appels maar ik zet ze er wel op. Het was inderdaad heel leuk om te doen en inderdaad leerzaam. Back to the basics!
    groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen