maandag 8 augustus 2011

Daisy

De eerste keer dat ik een poes schilderde. Vantevoren had ik mij wat verdiept in aquarellen van poezen en als je dan naar de schilderijen van Marjolein Kruijt kijkt zinkt je de moed wel in de schoenen, maar goed. Toch proberen en eigenlijk vind ik zelf het resultaat niet eens zo slecht, maar het kan altijd beter, dus er komt nog een volgende. Daisy moet eerst even rusten wat ik heb haar wel 100 keer opgepakt om haar beter te kunnen bekijken. Op het laast vond ze dat niet zo leuk meer.....
Daisy is trouwens onze poes van 3,5 maand oud en ooooh wat ontdeugend. Het veel gehoorde commentaar op mijn schilderij was dat ze zo ondeugend uit haar ogen kijkt maar dat is op de foto ook zo. Ter vergelijking heb ik de foto bij wijze van uitzondering er ook bijgezet.



Helaas is Daisy na een coma van 3 dagen overleden. Ze werd maar 4 maanden. We missen haar heel erg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten