woensdag 9 november 2011

Winterfog (wintermist)

De november challenge van Paint my Photo was om uit de ruim 21.000 foto's 1 foto te kiezen en hier een schilderij van te maken. Als je schilderij als mooiste van alle inzendingen uit de bus komt, mag het schilderij een half jaar lang de banner van de site sieren. En dat is een eer!

Ik heb gekozen voor dit winterlandschap met wintermist omdat het zo "vredig" is. Ik weet niet hoe ik het anders moet verklaren. Ik ben tevreden met het uiteindelijke resultaat. Helaas kan ik de naam van de fotograaf niet vermelden omdat ik die niet terug kan vinden. Zo gauw ik hem weet vermeld ik hem alsnog!

3 opmerkingen:

  1. Wat mooi! Zo vredig, je voelt gewoon de donzigheid van de mist! Erg mooi geschilderd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like this one better than the other one of the roosters. You captured the quiet and moodiness of the fog. This is a bravo.

    BeantwoordenVerwijderen