woensdag 28 september 2011

A day not wasted

Lee Brown had deze keer een foto gemaakt van een franse bediende als challenge voor a day not wasted Ik had de foto van de site uitgeprint en zag dat er een mooie rode gloed te zien was dat de sfeer in het cafe eigenlijk wel een cosy uitstraling gaf. Dus daar ben ik met mijn schilderij mee begonnen. Hmmm, bleek dus dat dat aan de kleuren van mijn printer lag. Nou ja, hij is er niet minder om geworden. Ik ben zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat en hij was heel leuk om te doen!

Afmeting 30 x 40 cm.
Aquarel op papier.

2 opmerkingen:

  1. Wow mooi zeg! Een moeilijke foto om te schilderen, maar je hebt hem heel goed geschilderd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. People really are your thing, you did this quite beautifully. Not only the face but excellent body proportions. Great job

    BeantwoordenVerwijderen