woensdag 28 december 2011

The making of: part III

De koi begint nu zijn vormen aan te nemen. De ogen hebben een eerste wassing gekregen. De vinnen zijn nu klaar. De voelsprieten bij de bek zijn nu ook zichtbaar. Ik heb de vis nog een rode wassing gegeven om hem iets donkerder te maken. Ik ben daar erg tevreden over. Tot nu toe ben ik erg tevreden. Ik hoop dat dat straks bij de achtergrond ook zo is!

Ik heel hard aan het werk. Pino kijkt toe of alles wel goed gaat.

Een close-up waarop de rode wassing te zien is.

Het begint nu toch echt wel op een vis te lijken!

De voelsprieten staan er op. Nu moet de kop nog zwart.

Hij is nog niet af. Er moeten nog schubben geschilderd worden en hier en daar een detail. Dan kan ik aan de achtergrond beginnen. Wordt dus weer vervolgd!

8 opmerkingen:

  1. Gaat goed! Leuk om al die stappen te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Judy! Ik vond het zelf ook altijd leuk om bij anderen te zien!

    Dankjewel Marleen. Leuk dat je het ook volgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is big bird real!? He looks it. Either way, he's a cutie!
    Your painting is looking good.
    Cheers,
    Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Looks good to me too Renate and I just love your previous painting, loose and lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Sidmar! I think it's going the right direction but I'm very good in screw up a painting just before finishing it so.... wait and see :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nothing like painting under pressure with Big Bird watching. He will keep you straight - really he is looking at that Koi.
    Love the step-by-step pictures.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Nelvia! Sometimes Pino even tells me what to do! :)

    BeantwoordenVerwijderen