dinsdag 6 december 2011

Eigen werk: The darling buds

Via Paint my Photo
heb ik wederom een mooie foto gevonden die ik mooi vond om te schilderen. Het is een foto van bloemknoppen met een prachtige paarse kleur. Ook de kleuren van de knoppen vond ik heel mooi. Het zou me heel leuk lijken als Judy van De Draad Aquarellen dezelfde foto schildert, maar dan in haar stijl. Ik ben benieuwd of ze deze uitdaging aandurft?? :)

De link naar de originele foto is:
http://paintmyphoto.ning.com/photo/the-darling-buds-3

Aquarel
24 x 30 cm

PS dit schilderij gaat later heeeeeeeeeel veel geld waard worden want op de achterkant staat een winterlandschap. Beetje Rembranderig !!!

2 opmerkingen:

  1. Jemig, al die paarse flubjes! Het is wel een prachtige foto en je schilderij is ook heel mooi geworden. Eh, moet even nadenken, ik heb de foto wel al gedownload.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha dat klinkt al goed! Ik moest direkt aan jou denken toen ik de foto zag! Maar die flubjes hoef je niet allemaal te doen. Kijk maar wat je doet. Leek me wel leuk voor een keer; onze eigen challenge! :)

    BeantwoordenVerwijderen