zondag 28 augustus 2011

The Artist Challenge "my so called life"

Mijn eerste inzending voor "the Artist Challenge". Het leuke van deze challenge vind ik dat je zelf moet nadenken. Je krijgt een titel en gaat daar een eigen interpretatie aan geven. Niemand hoeft te weten wat de gedachte er achter is, maar je mag het wel er bij zetten.
Ik wist eigenlijk direct wel in welke richting ik het zoeken wilde en uiteindelijk is dit het geworden. Ik ben heel blij met het resultaat en iedere keer als ik er naar kijk denk ik: "ja dit past precies bij mij!". Als subtitel kreeg het mee: Al is alles nog zo donker in het leven er zijn altijd wel lichtpuntjes die het waard maken om te leven.

Sorry Judie het lijkt nog niet op het beloofde appeltje.....


1 opmerking:

  1. Goedemorgen Renate! Nee geen appeltje, veeeeeeel mooier! Prachtig geschilderd, de zwart-witte achtergrond en de gekleurde bloemetjes. De hand is ook erg knap! De gedachte erachter vind ik ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen